Voće za dugovječnost

Voće produžava život.

Jedno voće dnevno može smanjiti rizik od srčanog i moždanog udara do trećine.


voce za dugovecnost
Voće za dugovječnost

Istraživači sa Univerziteta Oxford pratili su prehrambene navike pola miliona odraslih u Kini tokom sedam godina.

Istraživači su otkrili da porcija 100 grama svježeg voća, što odgovara jabuci ili banani, dnevno može smanjiti kardiovaskularnu smrt za trećinu.

Voće mora biti svježe, jer bilo koja vrsta obrade, uključujući miješanje smoothieja, slabi njegove korisne kvalitete.

Budući da je voće bogat izvor kalijuma , vlakana , antioksidansa i vrlo ograničena količina kalorija i natrijuma , naučnici još nisu precizno utvrdili koje supstance štite od zdravstvenih problema.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Klostridija i ishrana: Kako pravilna prehrana može pomoći u suzbijanju rasta patogenih bakterija u crijevima?

7 namirnica na kojima će štitna žlezda da radi kao sat

Vaša krvna grupa je ključ vaše sudbine!

Mineralna voda i autofagija: Da li prekida post?